Jak probíhá reklamace?

Reklamace

Nezapomeňte, že se vždy reklamuje celý produkt - tedy včetně všech svých součástí a dárků. NENÍ TEDY MOŽNÉ REKLAMOVAT POUZE ČÁST PRODUKTU.

Reklamované zboží zašlete na adresu:

alltex-fashion.cz
Dřevčice 179
250 01 Brandýs nad Labem


POZOR: reklamované zboží nezasílejte na dobírku !!! V případě, že takto reklamované zboží odešlete - nebude...

Reklamace

Nezapomeňte, že se vždy reklamuje celý produkt - tedy včetně všech svých součástí a dárků. NENÍ TEDY MOŽNÉ REKLAMOVAT POUZE ČÁST PRODUKTU.

Reklamované zboží zašlete na adresu:

alltex-fashion.cz
Dřevčice 179
250 01 Brandýs nad Labem


POZOR: reklamované zboží nezasílejte na dobírku !!! V případě, že takto reklamované zboží odešlete - nebude námi akceptováno a převzato !!!
Vždy je potřeba mít řádně vyplněný reklamační formulář spolu se zbožím, které reklamujete.

Jak postupovat když:

 - Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

- Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Zásilku je nutné ihned zkontrolovat po převzetí - pokud zásilka neodpovídá vaší objednávce oznamte nejpozději do druhého dne od převzetí zásilky prodávajícímu. Na pozdější reklamace (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) není možno brát ohled.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze Vám pošleme na Váš bankovní účet. V reklamačním listu nezapomeňte uvést číslo Vašeho bankovního účtu. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

Je dobré vědět

    • Jako každý obchod, i ten náš má své Obchodní podmínky, kterými se řídí.
    • Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak reklamace probíhá? Seznamte se s Reklamačním řádem.
Zobrazit

Jak probíhá reklamace? V této kategorii není žádné zboží.