Žádné produkty
Dámské společenské šaty Michele jsou...
Nezapomeňte, že se vždy reklamuje celý produkt - tedy včetně všech svých součástí a dárků. NENÍ TEDY MOŽNÉ REKLAMOVAT POUZE ČÁST PRODUKTU.
Reklamované zboží zašlete na adresu:
Nezapomeňte, že se vždy reklamuje celý produkt - tedy včetně všech svých součástí a dárků. NENÍ TEDY MOŽNÉ REKLAMOVAT POUZE ČÁST PRODUKTU.
Reklamované zboží zašlete na adresu:
- Je přijaté zboží poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Zásilku je nutné ihned zkontrolovat po převzetí - pokud zásilka neodpovídá vaší objednávce oznamte nejpozději do druhého dne od převzetí zásilky prodávajícímu. Na pozdější reklamace (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) není možno brát ohled.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Peníze Vám pošleme na Váš bankovní účet. V reklamačním listu nezapomeňte uvést číslo Vašeho bankovního účtu. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.
Je dobré vědět